how???



How???

My wiken??? Lol… bes dowh.. g k.kangsar nieyh.. g kenduri umah kawan… spent a night der.. jalan2 tepeng… makan2… n tangkap2 gambar.. menarik… tapi mase tu mud aku jap on jap off.. cam hop on hop of da jadinye… sebab??? Ade lew.. hahahaha… pastu g umah aku lak bawak bebudak pekan ni rase gigitan nyamuk miang kat kampong.. hahaha… nak jumpe kawan kure ku y glen tarak da… semua da pupus.. kat zoo je ade..

How???

Erm… how ek.. for d first time I told sum1 wat is in my head directly.. coz of sum reason… dono.. =) … tapi ok la.. mud da ok balik semua.. cool… everyting went smoothly.. hahaha

How???

Dalam kelas??? Haaha.. baru je tadi nih… kure2 mcm kene petir taknak lepas gigitan.. lol.. menakutkan yg teramat gile hebat… aku engt aku ngn kwn aku tuh kantoi sembang dlm kelas.. tapi apakan daya.. tuah kami di pale mereng.. budak depan yg kene.. huhuhu.. kure semua suke.. hehehe… tapi tetap menakotkan kelas tu kan… pengajaran kate tok kure comel.. haha.. pe jadah ntah..



How???

Gangguan.. lol… kure mane suke kene ganggu.. ngekngok tol la.. hangin satu badan… duh… buhsan le mcm ni… hahahha.. ganggu ngn sape??? Ade la.. takkan nak cite… waklu…

How???

How I can be so sewel??? Coz aku kene wat tesis.. menci lew… haha.. tapi kredit kat
my sV… layan je aku ni kure yg lambat ni.. hahahah… tak sabar jugak aku menanti penantian FB ku yg ku kunci seminggu nih kan.. hehe..

How???

To my fren mr Z… wake up fren… don let ur head stepped by oders… u r such a gud guy… don let ur self out of ur control… byk g manusia kat lua tuh.. open ur eyes widely… jgn kene ketuk ngn tongkat kure sakti aku nih lak.. lol.. (jgn mara ya…) .. nak ckp dedpan kang sentap cane??? Mati aku nak pujuk kan..

0 comments: