indah yawww



hidup aku indah cam rainbow...

Hallop.. lame kure tak tulis pape.. heeee.. budget bz la kan.. yela. Selamatkan alam.. Anywy, lately my life went so smooth… everyting jd bes.. hahaha.. dulu besenye ade sampah sarap dalam otak, tapi skang aku da letak vacuum cleaner.. senang sikit.. habuk pun tarak.. Tapi de satu cite tak bes.. nak tau??

Yg tak best tu pasal sekor cicak… (pk la lebih sikit korg ni pun) … tau je la kan cicak ni kan suke menempel kat dinding.. hahaha.. tapi kisah ni bukan pasal aku o kengkawan aku la… tapi ade kaetan la jugak… yg aku paling nyampah ni, cicak sekor ni memg gedik tahap lahabau + lahanat… aku tau ko cicak, kulit geli, jgn hinggap kat mende len leh tak????

Walaupun aku ni kembar kure, tak bemakne la aku ni lembab sokmo…. Tapi kalu tak givup atlis I can grab sumting wat I want isn’t it? Huhu.. tapi da kalu cicak lahabau tu memg cicak jela.. da la kua kan baja rate2.. silap ary bulan pale kite pun die “bom” sekali.. hisshhh… nak je aku lastik jdkan umpan wat mancing…

Biala kisah cicak tu.. hehhe.. nOW, kisah alam sekitar… aku skang da bukan mcm botol terbuang mcm post before ni… HHAHAHAHHAHAH!!!!! Aku telah dibersihkan dan di hantar ke kilang recycle… aku da jadi baru n fresh… best sial! PEmbuang botol tu tibe2 mencari botol dan nak bawak balik umah.. tapi im not dat murah.. so bia jela kan.. bukan jual mahal.. kalo nak jd tempat simpan duit die, I ok je! Hahaha..

Tak penting pun… Now im focusing about my weight.. huh.. gile pe.. naek habis ni.. ade lak kak epa aku pun pasan.. huhu… jeles tengok die turun ber-kg2.. hahah.. now im start my diet as far as I can.. huhu.. TApi tanakla jd aneroxic cam befor… sampai leh pengsan dlm tren segala kan.. Dis world become so nice if we can eat everyting.. tapi my metabolism so low.. so kene makan sikit je. Heeee.. Tapi bese la manusia (dlm ni aku kure, so aku terkecuali)… tak pernah nak puas hati.. yg kurus nak gemuk.. yg gemuk nak kurus.. yg rendah nak tinggi.. yg tinggi nak lagi tinggi… heh.. tapi adatla kan.. duniawi..

So jumpe kat nex post.. tatau lg nak cite pasal pe.. hop ade mende menarik jadi kat aku… hehe.. bye.. =P

0 comments: